باید توان رزمی خود را به رخ دشمن بکشیم تا بداند در صحنه هستیم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: باید توان رزمی خود را به رخ دشمن بکشیم و کاری کنیم تا بداند همیشه در صحنه هستیم.

باید توان رزمی خود را به رخ دشمن بکشیم تا بداند در صحنه هستیم حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به منظور بازدید و سرکشی از یگان‌های ارتش مستقر در جنوب در راس هیئتی صبح امروز وارد استان خوزستان شد، در جمع فرماندهان، مسئولین و روسای عقیدتی سیاسی‌های ارتش در قرارگاه جنوب غرب گفت: آمریکا ضربه‌ای سخت از انقلاب، امام خمینی(ره)، قرآن و ملت ایران خورده است.

وی افزود: فرماندهی معظم کل قوا فرمودند بدانید امروز تاریخ جهان و در پیچ بزرگ تاریخی است؛ اگر بخواهیم از پیج تاریخی به سلامت عبور کنیم و منافع امت اسلامی را به آنجایی که حقش است برسانیم، باید هوشیار باشیم و منویات مقام معظم رهبری در خصوص الزامات عبور از پیچ تاریخی که همان استقامت در هدف و ایمان است را باید سر لوحه کار خود قرار دهیم .

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه با اشاره به قدرت و توان رزمی نیروهای مسلح گفت: ما باید توان رزمی و اقتدار خود را به رخ دشمن بکشیم و با تبلیغ اقتدار نیروهای مسلح دل دشمن را خالی کنیم و دشمن بداند که همیشه در صحنه هستیم .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اهواز را کربلای ایران خواند و تصریح کرد: برای آزادی این استان و شهرهای اطراف خون های شهدای زیادی تقدیم شد.

وی استان خوزستان را سلطه ناپذیر خواند و تاکید کرد: خوزستان و مردم مجاهدش سلطه‌ناپذیر هستند ، استان خوزستان مجاهدخیز، مجاهدپرور، و جان نثار اسلام و قرآن است و جلوه های ایثارگری مردم غیور این خطه هرگز فراموش نمی شود.

محمدحسنی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: ایران اسلامی کانون اسلام در جهان است، چرا که ایران مرکز انتشار ارزش‌های اسلامی به دنیا است و ما باید با قدردان آن باشیم که در این منطقه خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همدلی را رمز موفقیت در تمامی عرصه ها خواند و خاطرنشان کرد: امروز از هر روز دیگر همدلی و یک دلی واجب است، وقتی دشمنان قسم خورده ما کنار هم قرار گرفته‌اند، ما نیز باید با تحکیم وحدت اهتمام ویژه ای را داشته باشیم و صف به صف در کنار هم و علیه دشمن بیاستیم و اجازه هیچ گونه تعرضی را به دشمن ندهیم.

وی همچنین به نقش یگان‌های ارتش در پیروزی های ارزنده در عملیات های دفاع مقدس پرداخت و افزود: یگان های زرهی، پیاده ، تکاوران دریایی و گروه ۴۲۲ پل شناور خوزستان نقش بسیار مهمی را در پیروزی های ارزنده در عملیات های دوران دفاع مقدس داشته اند و در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم کردند.

محمدحسنی تاکید کرد: نسل قبل از ما در انجام رسالت خود بدرستی عمل کردند، امروز ما کسانی هستیم که با تمام قوا باید در صحنه باشیم و امانت شهدا را حفظ کنیم و به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانیم.





:: برچسب‌ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران ، عقیدتی سیاسی ، ستادکل نیروهای مسلح ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : یاسین هاشمی
ت : شنبه 23 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی